سوالات متداول

آیا کالای عرضه شده توسط پرزنت پرفیوم اصل است؟

این فروشگاه به هیچ عنوان کالای فیک یا مشابه و یا درجه ۲ به فروش نمی رساند. فروشگاه پرزنت پرفیوم از فروش برندهای غیر معتبر و فیک خودداری میکند و سلامت مشتریان برای وی اهمیت بیشتری دارد.

آیا همه کالاها لیبل وزارت بهداشت دارند؟

در حال حاضر به علت محدودیت ایجاد شده برای شرکتهای وارد کننده برخی از محصولات فاقد لیبل میباشند برای مثال میتوان به برندهای شنل و دیور و… اشاره کرد. بنابراین در صورتی که محصول لیبل دار میخواهید حتما قبل از خرید سوال بفرمایید یا در توضیحات فاکتور ثبت نمایید و قبل از تحویل چک کنید. پس از تحویل کالا مشتری نمیتواند در هیچ مرجع قانونی ادعاهایی نظیر قاچاق کالا یا ورود غیرقانونی یا امثال آن بنماید. مشتری با خرید کالا از پرزنت پرفیوم تمام قوانین و مقررات سایت را پذیرفته است.

تاریخ انقضای عطر تا چه زمانی است؟

طبق قوانین گمرکات ایران تاریخ تولید و انقضای عطر باید روی عطر لیبل شود که این با قوانین جهانی مغایرت دارد. بنابراین ملاک عمل بچ کد عطر و زمان اولین اسپری هستش. توجه کنید مطابق قوانین ایران و امارات درج تاریخ انقضا روی محصولات اجباری است در صورتی که در کل دنیا تاریخ انقضای عطر ۳ تا ۵ سال بعد از باز شدن و اسپری کردن است. ممکن است در برخی محصولات عرضه شده تاریخ درج شده بر روی جعبه گذشته باشد ولی این موضوع در کیفیت عطر قطعا تاثیری نگذاشته و توسط کارشناسان ما مورد تایید است. لطفا قبل از خرید به این موضوع دقت نمایید.

پرداخت وجه سفارش چگونه امکان‌پذیر است؟

پرداخت وجه از طریق تمامی کارتهای عضو شتاب امکانپذیر است و شما می توانید از طریق درگاه بانکی به صورت آنلاین پرداخت خود را انجام دهید. 

آیا از طریق تلگرام می‌توان سفارش داد؟

درصورتی که دسترسی به سایت ندارید و یا مشکلی هنگام سفارش دارید میتوانید تلفنی آن را هماهنگ کنید و یا از طریق تلگرام سفارش خود را ثبت کنید.